Rólunk

Veba Accounting Kft.

A Veba Accounting Kft. (korábban Veba Trade Hungária Bt.) több mint tíz éve végzi a mikro-, kis- és középvállalkozásokat mindennapi számviteli és bérszámfejtési feladatait valamint segítséget nyújt a cégek egyéb adminisztrációs feladataiban.

Hétfős csapatunk – mérlegképes könyvelők, bérszámfejtő kolléga és adminisztrációs munkatársak – közösen dolgozik azon, hogy ügyfeleink pénzügyei átláthatóak, rendezettek és biztonságban legyenek.

Ahogyan dolgozunk

Fontos számunkra, hogy ügyfeleink gyorsan és könnyen elérjenek minket, és a szükséges dokumentumokat egyszerűen, digitálisan tudják átadni – bárhonnan az országból. Emellett megőrizzük a személyes, hagyományos kapcsolattartás lehetőségét is azoknak, akik ezt kedvelik. Rendszeresen veszünk részt szakmai továbbképzéseken, és tagjai vagyunk a Minősített Könyvelők Egyesületének. Munkánkat könyvelői felelősségbiztosítás, szakmai alaposság és egy támogató, összetartó csapat háttere teszi biztonságossá. Adóhatósági ellenőrzések során ügyfeleink mellett állunk, és teljes körű képviseletet biztosítunk.

Szemléletünk

Családi vállalkozásként 2013 óta hisszük, hogy a könyvelés és bérszámfejtés akkor működik jól, ha valódi partnerség alakul ki. Számunkra fontos a türelem, az érthetőség, a megbízhatóság és az a fajta odafigyelés, amelyben ügyfeleink nem érzik magukat elveszve a számok között. Kiemelt figyelmet fordítunk arra is, hogy munkánk környezettudatos legyen: a dokumentumkezelés nagy részét digitálisan intézzük, törekszünk a papírmentes működésre és a praktikus, hosszú távon is fenntartható megoldásokra. Szakmai tapasztalataink és emberközeli hozzáállásunk együtt teremtenek olyan munkakörnyezetet, ahol ügyfeleink biztonságban érezhetik magukat, és valóban számíthatnak ránk. Mindezt pedig egy jó hangulatú csapatban végezzük.

Kollégáink

Bognárné Varga Emese

Mérlegképes könyvelő

Közgazdász és mérlegképes könyvelőként 2013 óta vezetem irodánkat, ahol célom, hogy minden ügyfelünk biztonságban érezze magát a pénzügyi kérdésekben. Törekszem arra, hogy a mindenhonnan érkező kéréseket összefogjam, és a közös munka gördülékenyen, átláthatóan és jó hangulatban valósuljon meg. Fontos számomra az ügyfélközpontúság, a megbízhatóság és az együttműködés – hiszek abban, hogy ezek a legfőbb alapjai egy jól működő szakmai kapcsolatnak.

Zachár Zsuzsanna

Mérlegképes könyvelő,
szakmai tanácsadó

Sokéves pénzügyi, számviteli, és adózási területen szerzett tapasztalattal rendelkezem. Közel áll hozzám a számítástechnika, ami egyre inkább uralja ezt a területet is. Könnyen kiigazodom a jogszabályok útvesztőjében. Kifejezetten ügyfélbarát gondolkodásmóddal közelítek a feladatokhoz. Ha hibát keresek a cél, az egyedi hibák kiküszöbölése mellet főleg a rendszerhibák feltárása, hogy azokat javítsuk a továbbiakban. Szeretem a csapatmunkát, az együtt gondolkodást, ami a fő ereje egy ilyen változó jogszabályi környezetben működő vállalkozásnak.

Szeretem a kihívásokat, de szeretem, ha az ügyfelek is mélyebben megismerik vállalkozásukat számokban megjelenő adatait, alapjait.

Mészáros Gabriella

Bér és Társadalombiztosítási szakelőadó, Humánpolitikai tanácsadó

Több mint 15 éve dolgozom a szakmámban, Több éves Munkaügyi, Bér-TB és Hr vezetői tapasztalattal rendelkezem. Több mint egy éve erősítem a VE-BA Accounting csapatát.

Hadi-Szabó Szilvia

Mérlegképes könyvelő

2016 óta vagyok tagjaa Veba Accounting csapatának, ahol különböző vállalkozások pénzügyi és adminisztratív folyamatait kezelem. Fontos számomra a precizitás, a határidők betartása és a jogszabályok naprakész ismerete.

Nagy Klaudia

Junior könyvelő

2025 júniusa óta dolgozom a VE-BA Accounting csapatában, jelenleg már junior könyvelőként. Feladataim között szerepel a számlák és banki tételek rögzítése, valamint a mindennapi könyvelési folyamatok támogatása és kollégáim munkájának segítése. Fontos számomra a lelkiismeretes, precíz munkavégzés és az együttműködő, támogató munkahelyi légkör.

Csákó- Bognár Anita

Könyvelési asszisztens

Immáron három éve erősítem a Veba Accounting csapatát könyvelési asszisztensként. A napi feladataim közé tartozik a számlázás, az adminisztratív háttérmunkák ellátása, valamint az ügyfelekkel való kapcsolattartás. Szeretek rendszerezni, átlátni a folyamatokat, és segíteni abban, hogy minden gördülékenyen működjön az irodában.

Ujság Natália

Adminisztratív munkatárs

Hét hónapja dolgozom háttér asszisztensként a könyvelőirodában, ahol adatrögzítéssel és adminisztratív háttér feladatokkal támogatom a napi folyamatokat, megbízható munkámmal hozzájárulva az iroda gördülékeny működéséhez. E mellett pénzügyi területen is aktívan dolgozom ( Lakossági és KKV hitelek ,illetve egyéb pénzügyi termékek ).

Szakmai partnereink

  • Minke Minősített Könyvelők Egyesülete
  • E-Ház
  • Adriana
  • Viki a könyvelői asszisztens
  • Kvalitás könyvvizsgáló Kft

Referenciáink

Hamarosan…

Fensterimpex Kft

Hamarosan…

Sprint Rail Kft

Hamarosan…

Defense Pro Zrt

Hamarosan…

Weidler-Budapest Kft
Scroll to Top